O'yin sanoatidagi o'yinlarning pasaytirilgan reytinglari qayd etildi
So'nggi paytlarda ko'plab o'yinchilar o'yin sanoati tanazzulga yuz tutayotganini his qilishadi. Nashriyot rahbarining ta'kidlashicha, hozirda xodimlarni ishdan bo'shatish va savdo hajmining pasayishi bilan bog'liq katta muammolar mavjud. Bunga nima sabab bo'ladi? Video o'yinlar o'zlari. Ularning soni juda ko'p.
Mundarija
Pandemiya davri va o'yinlarning ko'tarilishi
Koronavirus pandemiyasi davrida oʻyin bozori jadal rivojlandi. Kompaniyalar o'yinni rivojlantirishga katta miqdorda sarmoya kiritdilar va shu sababli har kuni har xil o'lchamdagi o'nlab loyihalar chiqarilmoqda. Ammo ular uchun e'tibor uchun kurashish juda qiyin. Nashriyot rahbari har bir o‘yinning aniq joylashuvi vaziyatdan chiqishga yordam beradi, deb hisoblaydi.
RoboCop: yolg'on shahar
O'yinga misol - uning kompaniyasi tomonidan chiqarilgan RoboCop: Rogue City. Bu mashhur franchayzaga asoslangan shooter bo'lishiga qaramay, ishlab chiquvchilar keng ko'lamli reklama kampaniyasiga ko'p kuch sarflamadilar. Buning o'rniga, ular o'yin tajribasining o'ziga va o'yinchilarga e'tibor qaratdilar. O'yin haqida og'zaki nutq va ijobiy sharhlar orqali tarqatish loyihaga e'tiborni tortdi.
Aleks Merfining sarguzashtlari tarkibni qo'shishni rejalashtirmaydi. Ishlab chiquvchilar RoboCop asosida davomiy yoki boshqa loyihalar yaratishni rejalashtirmayapti. Ularning asosiy e'tibori yamoqlarni, shu jumladan yangi o'yin rejimlarini chiqarishga qaratilgan.
O'yin reytinglarining pasayishi, nega bunday bo'ldi?
Ba'zi o'yinlar kamroq mashhur bo'lishining bir necha sabablari bor:
Bozorning to'yinganligi
O'yin sanoatining kengayishi va chiqarilgan o'yinlar sonining ko'payishi bozorning to'yinganligiga va raqobatning kuchayishiga olib keladi. Bu o'yinlarning o'yinchilarning e'tibori uchun raqobatlashishiga va mashhurligi va ahamiyatini yo'qotishiga olib kelishi mumkin.
Innovatsiyalarning etishmasligi
Agar o'yinlar bir nechta yangi va qiziqarli g'oyalarni taklif qilsa, ular o'yinchilar uchun kamroq jozibador bo'lib qolishi mumkin. Takroriy tushunchalar va innovatsiyalarning etishmasligi kengroq auditoriya tomonidan qiziqishning pasayishiga olib kelishi mumkin.
Texnik muammolar
Noto'g'ri optimallashtirish, xatolar, uzoq yuklash vaqtlari va ishlash muammolari o'yinchilarni o'zgartirishi mumkin. Agar o'yin to'g'ri ishlamasa yoki texnik muammolarga duch kelsa, uning obro'si va mashhurligiga salbiy ta'sir ko'rsatishi mumkin.
O'zgaruvchan tendentsiyalar va imtiyozlar
Agar u o'yinchilarning hozirgi afzalliklari va umidlariga javob bermasa, uning mashhurligi pasayishi mumkin. Vaqt o'tishi bilan o'yinchilarning didi o'zgarishi mumkin va o'yinlar tegishli va jozibali bo'lib qolishi uchun ushbu o'zgarishlarga moslashishi kerak.
Marketing va Visibility
Sifatli o'yin marketingning etarli emasligi tufayli kamroq mashhur bo'lishi mumkin. Samarali reklama va targ'ibotning yo'qligi o'yin haqida kamroq xabardor bo'lishiga va shuning uchun ham mashhurlikka olib kelishi mumkin.
Sharh