Diablo IV-da ko'plab o'yinchilar kutayotgan eng katta yangilanish: Loot Reborn - 14 yil 2024-may
Diablo IV 4-fasl, Plunder Reborn-ni ishga tushirmoqda, bu o'yin chiqqandan beri o'yinning eng katta yangilanishi bo'ladi. Ishlab chiquvchilar o'yinchilarning vaqtini tejash uchun ularning xususiyatlari tizimini soddalashtirib, narsalarga alohida e'tibor berishdi. Shuningdek, "kuch kodi" va "Do'zax hujumi" tizimiga o'zgartirishlar kiritildi, bu tahdid darajasi va dushmanlarning kuchini oshirdi. Quyida siz innovatsiyalar haqida ko'proq bilib olasiz.
Diablo IV 4-mavsum boshlanishi: Plunder Reborn
14-may da Diablo IV "Qayta tug'ilgan o'lja" deb nomlangan uzoq kutilgan to'rtinchi mavsum boshlanmoqda. Ushbu yaqinlashib kelayotgan yangilanish o'yinlar hamjamiyatida biroz hayajonga sabab bo'lmoqda, Blizzard buni o'yinning dastlabki chiqarilishidan beri eng muhim yangilanish deb ta'kidlamoqda. Ko'rinib turibdiki, ishlab chiquvchilar o'yinning turli tizimlarini tafsilotga e'tibor bilan takomillashtirish va sozlash uchun ko'p vaqt va kuch sarfladilar.
Yangilanishning asosiy maqsadlaridan biri - o'yinchilarga o'zlarining keng qamrovli to'plamlari statistikasini o'rganishga kamroq vaqt sarflash imkonini beruvchi narsalarni taqqoslash jarayonini soddalashtirishdir. Bunga erishish uchun ishlab chiquvchilar elementlarning atributlariga sezilarli o'zgarishlar kiritdilar. Afsonaviy narsalarning umumiy atributlari soni uchtaga kamayadi va noyob narsalar faqat ikkita atributga ega bo'ladi. Atributlar sonining bunday qisqarishi o'yinchilar uchun qaror qabul qilish jarayonini soddalashtirish va ularga jihozlarining qiymati va kuchini baholashni osonlashtirish uchun mo'ljallangan.
Biroq, bu yangilanish atributlar sonidan ko'proq narsani ko'rib chiqadi. Har bir atributning samaradorligi oshadi, bu o'yinni o'ynashni yanada qiziqarli qiladi. Bundan tashqari, atributlar samaradorligining muayyan sharoitlarga bog'liqligi minimallashtiriladi, bu esa umumiy elementlar tizimini o'yinchilar uchun yanada intuitiv va ochiq qiladi.
Yana bir e'tiborga molik o'zgarish shundaki, o'lja tushishlarining kamligi endi o'yin ichidagi dunyo darajasiga bevosita bog'liq bo'ladi. Bu shuni anglatadiki, o'yinchilar qiyinroq dushmanlarga duch kelish va yuqori darajadagi hududlarni o'rganish orqali noyob va kuchli narsalarni olish imkoniyatiga ega bo'ladilar.
"Hokimiyat kodi" va "Do'zax hujumi" tizimidagi o'zgarishlar
Ishlab chiquvchilar, shuningdek, Afsonaviy elementlarning mohiyatini ushlaydigan va qayd etuvchi tizim bo‘lmish Quvvat kodeksiga ham sezilarli yaxshilanishlar kiritdilar. Yangilanish bilan Afsonaviy buyumlarning barcha noyob jihatlari va xususiyatlari Kodeksda ehtiyotkorlik bilan saqlanib qoladi. Bu jihatlar ularning ahamiyati va qadr-qimmatini aks ettiruvchi aniq va tartibli tarzda taqdim etiladi.
"Ustalar chuquri" va hamkorlikda o'ynash uchun yangi imkoniyatlar
Infernal Onslaught tizimining mexanikasini inqilob qiladigan Tempering deb nomlangan yangi xususiyat. Oldinga qarab, o'yinchilar qiziqarli o'zgarishlarning guvohi bo'lishadi: ular jinlarni mag'lub etishadi, asta-sekin tahdid darajasini oshiradilar, bu kelajakdagi raqiblarning kuchiga bevosita ta'sir qiladi. O'yin dunyosining to'rtinchi darajasiga erishish "Ustalar chuquri" deb nomlanuvchi hayajonli sohani ochadi, bu erda o'yinchilar dahshatli xo'jayin bilan epik jangda qatnashish uchun oddiy hayvonlarni tezda yo'q qilishlari kerak. Ushbu qiyin zindon 200 ta eng yaxshi darajaga ega va uni hamkorlikda yakunlash mumkin, do'stlik va umumiy g'alaba muhitini yaratadi.
Bundan tashqari, Diablo IV o'yinchilarga hayajonli hikoyalar chizig'ini taklif qiluvchi "Po'lat bo'rilari" deb nomlanuvchi qiziqarli kvestlar zanjirini taqdim etadi. Bundan tashqari, o'yinchilar unutilmas va hal qiluvchi tajribani taqdim etuvchi dahshatli qiynoqchi Andariel bilan hayajonli so'nggi uchrashuvga kirishadi.
Sharh