O'yin sanoatida ishchilarni qisqartirish boshlandi
O'yin sanoati eng dinamik rivojlanayotgan va daromadli ko'ngilochar sohalardan biridir. Har yili u butun dunyo bo'ylab millionlab o'yinchilar uchun tobora muhimroq va jozibali bo'lib bormoqda. Nima uchun juda ko'p ishlab chiquvchilar ishdan bo'shatildi? Siz bizning maqolamizda batafsil ma'lumot olasiz.
Mundarija
Xodimlarni qisqartirish
Yanvar oyi boshida o'yin sanoatida xavotirli vaziyat yuzaga keldi - ishlab chiquvchilarning ommaviy ishdan bo'shatilishi uch mingdan ortiq xodimlarga ta'sir ko'rsatdi. Qurbonlar orasida mashhur Dead By Daylight o'yinida ishlayotgan jamoa ham bor edi, u taxminan 45 kishini ishdan bo'shatish choralarini ko'rdi. Dead By Daylight jamoasiga ta'siri unchalik ahamiyatsiz emas, lekin turli o'yin kompaniyalarini qiynayotgan inqiroz ko'lamining faqat bir qismini ifodalaydi. Ushbu ommaviy ishdan bo'shatishlar hajmi sanoat uchun iqtisodiy noaniqliklar, strategik o'zgarishlar yoki xodimlarni qisqartirish bo'yicha qiyin qarorlarni qabul qilishga olib keladigan boshqa omillar bilan bog'liq qiyin paytlarni ta'kidlaydi.
birlik
O'yinlarni ishlab chiqish sanoatida ommaviy ishdan bo'shatish bilan bog'liq vaziyat qizishda davom etmoqda. O‘yin dvigatellarining yetakchi ishlab chiqaruvchisi Unity o‘z ishchi kuchini qisqartirishda davom etmoqda, mart oyiga qadar 1800 dan ortiq xodim ketishi kutilmoqda. Ishdan bo'shatishning ushbu to'lqini nafaqat Unity kompaniyasiga, balki nashriyotlar 30 dan 400 gacha ishlab chiquvchilarni ishdan bo'shatishga tayyorlanayotgan butun mobil bozorga ham ta'sir qilmoqda. Ro‘yxatda keyingi o‘rinda Discord kommunikatsion platformasi joylashgan bo‘lib, u ham qiyinchiliklarga duch kelmoqda va 170 nafar xodimini yo‘qotishga tayyorlanmoqda.
Square Enix
Square Enix o'z loyihalarida sifat muammolarini hal qilish uchun keskin choralar ko'rmoqda. Ushbu tashabbusning bir qismi sifatida xodimlarni qisqartirish choralari kutilganlarni qondira olmagan barcha jihatlarga nisbatan qo'llaniladi. Ushbu strategik harakat turli loyihalarning tuzilishi va yo'nalishidagi o'zgarishlarga olib kelishi mumkin, jumladan Life is G'alati o'yinlar seriyasi uchun mumkin bo'lgan oqibatlari.
"Life is Strange" ning birinchi qismi haqiqiy xitga aylanganiga qaramay, seriyaning keyingi nashrlari xuddi shu muvaffaqiyatni takrorlay olmadi. Ishlab chiquvchilar, ayniqsa, birinchi va ikkinchi qismlarni yagona olamga birlashtirishga urinishda muammolar borligini tan oldilar. Ushbu qiyinchiliklar seriyaning kelajakdagi yo'nalishi va tuzilishidagi mumkin bo'lgan o'zgarishlarga olib kelishi mumkin.
Square Enix o'zining rivojlanishdagi muvaffaqiyatsizliklari uchun mas'uliyatni o'z zimmasiga oladi va u juda uzoq vaqt davomida ishlayotganini va NFC tokenlarining mashhurligi kabi muhim sanoat tendentsiyalarini qo'ldan boy berganini tan oladi. Endi kompaniya biznes aloqalarini o'rnatish va ushbu qiyinchiliklardan keyin o'z obro'sini tiklashda qiyinchiliklarga duch kelmoqda.
Sharh