Katta olamlar va to'liq suvga cho'mish: 10-asrning eng yaxshi XNUMX ta eng yaxshi RPG o'yinlari

Afsonaviy WoWdan uchinchi Witchergacha.

Rolli kompyuter o'yinlari birinchi marta yarim asr oldin paydo bo'lgan - birinchi RPGlar Dungeon va dnd deb hisoblanadi, ular mos ravishda 1974 va 1975 yillarda chiqarilgan. O'yinchilar tezda yaxshi rivojlangan syujet va katta o'yin dunyosiga ega o'yinlarni sevib qolishdi. Bundan tashqari, RPG-larning mashhurligi o'yin davomida xarakterni rivojlantirish tizimi bilan bog'liq.

XNUMX-asrda janrdagi o'yinlar fantaziya olamiga aylandi. Geymer o'zini fantaziya olamiga, kosmik urushlarga yoki apokalipsisdan keyingi davrga to'liq sho'ng'itib qo'yishi va o'zini ishlab chiquvchilar tomonidan yaratilgan jamiyatning to'laqonli qismi kabi his qilishi mumkin edi. Boshqa personajlar bilan o'zaro munosabat, shoxlangan syujet va harakat erkinligi: o'yinchilar RPG-larni shunday sevib qolishdi.

World of Warcraft

Asl WOW 2004 yilda chiqarilganiga qaramay, Warcraft dunyosi bugungi kungacha dolzarbligicha qolmoqda. Buning uchun Blizzardga katta rahmat - har doim ham muvaffaqiyatli bo'lmasa ham, mualliflar shu vaqtgacha o'yin hikoyasini ishlab chiqishdi, o'yin dizaynini yaxshilashdi va koinot muxlislari bilan aloqada bo'lishdi.

Deyarli har bir o'yinchi World of Warcraft haqida eshitgan. O'yin bir necha bor dunyodagi eng mashhur deb atalgan: 2000-yillarning boshlari uchun innovatsion xususiyatlar va turli xil belgilarga ega bo'lgan xayolot dunyosi virtual o'yin-kulgini sevuvchilarning bir necha avlodi uchun timsolga aylandi.

Diablo seriyasi

Umuman olganda, Blizzard - rolli o'yinlarda innovator. Diablo seriyali o'yinlar janrda yutuq bo'ldi, shu bilan birga qorong'u fantaziya deb ataladigan dunyoning kengligini ko'rsatdi. Sanctuaryning sirli dunyosi o'zining jozibali muhiti (amaliyot shuni ko'rsatadiki, yaxshi yozilgan fantastik yirtqich hayvonlarni o'rganish nihoyatda hayajonli) va klassik RPG o'yinlari bilan o'yinchilarni o'ziga tortdi. Diabloni ishonch bilan ham janrning, ham butun o'yin sanoatining klassikasi deb atash mumkin.

Gothic 3

Gothic o'yin hamjamiyat uchun muhim emas. Ayniqsa, Warcraft paydo bo'lganidan ikki yil o'tgach chiqarilgan uchinchi qism - o'yinchi Gothic 3 ning asosiy g'oyasi sifatida syujet va o'ziga xos yakunlarni o'tkazish va dunyoni o'rganish uchun uchta variantni oldi, nafaqat seriya muxlislarini o'ziga tortdi. , balki boshqa geymerlar ham.

Uchinchi "Gotik" o'yinchilarni takomillashtirilgan jangovar tizim va ilg'or sun'iy intellekt, shuningdek, realizmga yaqin dunyo bilan xursand qildi. O'yin Midlend aholisining hayotini kuzatish, shuningdek, bir qator vazifalarni bajarish va syujetni mustaqil ravishda ishlab chiqish imkoniyatini beradi. Gothic 3 atmosferasiga sho'ng'ish hali ham yoqimli.

Mount and Blade seriyasi

O'yin mualliflari g'ildirakni qayta ixtiro qilishmadi, balki oddiy shaharliklar hayotidan tortib, turli xil jangovar strategiyalargacha o'rta asr urushlari muhitini tiklash uchun hamma narsani qilishdi. Ma'lum bo'lishicha, katta hajmdagi kontent jozibali, agar innovatsion bo'lmasa ham, ko'plab o'yinchilarni jalb qiladi.

Harbiy bo'linmalarning xilma-xilligi, taktik salohiyat va to'liq harakat erkinligi, ular asosiy syujetni fonga o'tkazishi mumkin - o'yindagi asosiy narsa. Joriy yilning mart oyida Bannerlord-ning yangi qismi takomillashtirilgan grafikalar, yangi xususiyatlar va ulkan, batafsil global janglar bilan jamoatchilik mulkida paydo bo'ldi.

Dragon Yoshi: Kelib chiqishi

Kanadaning BioWare studiyasidan klassik RPG o'yinining so'nggi qismi alohida e'tiborga loyiqdir. 2000-yillarning oxirida, o'yin dizaynerlari, muvaffaqiyatga erisha olmadi, tanish "rol o'yinlari" ni uchinchi shaxsning harakatlari bilan aralashtirishni boshladilar. Ushbu fonda yangi Dragon Age (Origins 2009 yilda chiqarilgan) g'alati ko'rinardi, ammo mualliflar ko'rsatishga muvaffaq bo'lishdi: standart RPGlar hali ham o'yinchilarning e'tiborini jalb qilishi mumkin. Batafsil tarmoqli syujet, qiziqarli o'yin echimlari - ko'p odamlar Dragon Age: Origins-ni o'n yildan keyin ham zavqlanmasdan boshlashlari mumkin.

Mass Effect 3

Shu bilan birga, Bioware studiyasining yana bir seriyasi yangi yo'nalishda rivojlanmoqda. Mass Effect oddiy uchinchi shaxs otishmasiga o'xshardi, lekin faqat birinchi qarashda. O'yinni boshlashingiz bilan siz faol o'yinning munosib darajasiga mos keladigan odatiy RPG xilma-xilligi va tafsilotlari sizni hayratda qoldirdi.

Kapitan Shepardning kosmik sarguzashtlari birinchi o'yindanoq o'yinchilarning ijobiy reaktsiyasini keltirib chiqardi va shuning uchun o'n yildan ko'proq vaqt davomida mashhur bo'ldi. Ehtimol, uchinchi qismni eng yaxshi deb ataymiz - o'yin nuqtai nazaridan, u qiziqarli yangi xususiyatlar bilan Mass Effect 2 ga yaxshi yangilanish bo'ldi.

Dark jonlar 3

Qorong'u fantaziyaning yana bir ajoyib vakili. Umuman olganda, Souls-ning barcha qismlari e'tiborga loyiqdir, lekin uchinchisida mualliflar o'tgan o'yinlarning barcha eng yaxshi fazilatlarini zamonaviy (yaxshi, 2016 yil uchun) tendentsiyalari bilan birlashtirishga muvaffaq bo'lishdi. Biroq, hozir ham har bir RPG muxlisi o'zini "ruhlar" atmosferasiga kiritishdan mamnun bo'ladi: yaxshi rivojlangan jangovar tizim, qiziqarli raqiblar va har kimga o'zi xohlagan o'yinni olish imkonini beradigan noyob tekislash tizimi.

Fallout seriyasi

Apokalipsisdan keyingi dunyo, garchi dahshatli bo'lsa ham, Fallout mualliflari ko'rsata olganidek, juda qiziq. Cho'lda uzoq soatlar o'ziga xos sarguzashtga aylanib, o'nlab madaniy ma'lumotnomalar va eng ajoyib personajlar va syujet burilishlari bilan ajralib turadi. Birinchi qism 1997 yilda chiqarilgan, ammo Fallout 76 hammaning didiga mos kelmasa ham, seriya bugungi kunda ham mashhur.

Lekin siz har doim klassik qismlardan birini takrorlashingiz mumkin - masalan, uchinchi yoki Nyu-Vegas. Bu bir vaqtning o'zida sizga yoqimli eski tuyg'ularni eslatadi va sizga yangilarini beradi, chunki Fallout o'yinlarida juda ko'p tarkib mavjud. Barcha qo'shimchalarni hisobga olgan holda, siz virtual post-apokalipsisda doimiy ravishda ikki oydan ortiq real vaqtni o'tkazishingiz mumkin.

Oqsoqollar 5: Skyrim

O'yin 2011 yilda chiqarilgan, ammo bugungi kunda ham mashhur. Bosh qahramonning modelini yoki boshqa TES teksturalarini o'zgartiradigan minglab fan modlari, globaldan kulgiligacha katta rahmat. Ammo shuni ta'kidlash kerakki, bularning hech biri ochiq dunyoda yuzlab soatlik qiziqarli sarguzashtlarni taqdim eta oladigan kuchli Skyrim bazasisiz sodir bo'lmasdi.

Witcher 3

Witcher dunyosi boshidanoq maftunkor. Keng dunyoning har bir joyida siz bir oz ko'proq qolishni xohlaysiz - u qishloqmi yoki ulkan shaharmi. O'yinning mashhurligi retsepti - bu o'z tarixiga, ko'plab go'zal joylarga va xayolot olamining yaxshi tasvirlangan hayotiga ega bo'lgan ko'plab yaxshi ishlab chiqilgan kvestlar.

Bunga syujet, noyob belgilar (bosh qahramonning nutqi so'zma-so'z iqtibos keltirildi) bilan qiziqarli muhitni qo'shing va siz mukammal RPGga ega bo'lasiz. Qiziq, agar u faqat asosiy syujetni qo'llab-quvvatlagan chiziqli harakat o'yini bo'lsa, Witcher shunchalik mashhur bo'larmidi?

Sharh